måndag 9 april 2012

Dax att sparka igång denna igen!!!

Ja det var ett tag sedan sist jag skrev här... närmare bestämt i september. Detta har med tiden att göra... jag gick tillbaka till jobbet från mammaledigheten och sedan dess har tiden gått åt att jobba och sedan ta hand om lillskruttan när man kommit hem så gubben har fått gått ut och jobba lite i huset... helgerna har gått åt till det berömda huset med... men oj så långt det känns som om vi kommit nu när jag kollar på vart jag slutade denna blogg sist... skall försöka att uppdatera den från den tidspunkten så ni får hänga med i en något sånär kronologisk ordning!!!

Inläggen kommer lite nu och då under dagen beroende på hur pass mycket tid jag får framför datorn... när jag sitter med den så har jag en liten dotter som mer än GÄRNA också vill trycka på knapparna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar